HRVATSKI BREND DIORALOP nakon uspjeha na svjetskom tržištu novom izložbom predstavio se domaćoj sceni!

by | 31 listopada, 2016

Nakon dominacije na europskom i američkom tržištu te prisutnosti u poznatim trgovinama poput MK2UK i Opening Ceremony, hrvatski brend DIORALOP multimedijalnom izložbom predstavio se na 40. Beogradskom Fashion Weeku.

Izložba se odvijala 28. listopada u novoj galeriji Prozor u Beogradu. Podijeljena je na tri cjeline, skulpturalnu prezentaciju odjeće, videoprezentaciju kratkih modnih filmova te pop up trgovinu u kojoj su predstavljeni unikatni komadi odjeće dizajnirani posebno za tu priliku.

DIORALOP je dio kreativnog izraza Maje Merlić i Andreje Bistričić koje su inspirirane Polariod fotografijama i subkulturom osnovale autentičan i moderan brend. Andreja Bistričić diplomirala je na Fakultetu za tekstil i tehnologiju u Zagrebu, poslijediplomski završila na Central St. Martins studiju, a staž je odradila u tvrtki Alexandera McQueena. S druge strane, Maja Merlić diplomirala je na Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, a osim mode, bavi se i dizajnom interijera.

Emma Matković