U Hrvatsku je stigao niche parfemski brend o kojem priča cijeli svijet

by | 7 ožujka, 2025

BORNTOSTANDOUT je brend koji pomiče granice umjetničke parfumerije svojim jedinstvenim identitetom.

Njihove kolekcije, poput RAW Seduction i nadolazeće Extrait Extreme linije, odražavaju strast za inovacijom i kreativnošću, pružajući ljubiteljima parfema nezaboravna iskustva.

Jedno od najnovijih događanja održano je u Zagrebu, kojem je prisustvovao Jun Lim, osnivač i kreativni direktor BORNTOSTANDOUT, na dva nezaboravna okupljanja.

Prvo, Belodore Arena Meet & Greet bilo je kustoski osmišljeno iskustvo za VIP klijente i ljubitelje parfema, na kojem su predstavljena odvažna parfemska remek-djela brenda. Atmosfera ovog događanja bila je čarobna i kreativna, ispunjena inspiracijom i strastvenim razgovorima o parfemima.

Uslijedio je Stan Koncept House Party – dinamična večer s medijima, influencerima i zaljubljenicima u parfeme, koja je odražavala energiju i duh brenda koji pomiče granice umjetničke parfumerije. Jun Lim imao je priliku razgovarati s ljubiteljima parfema, osiguravajući osobni i intiman doživljaj za svakog od njih.

Kroz stalne suradnje i ekskluzivne lansiranja, DP Lux grupa nastavlja oblikovati pejzaž niche parfumerije u regiji, osiguravajući da najuzbudljiviji globalni brendovi nađu svoje mjesto pred pravom publikom.

BORNTOSTANDOUT® je korejski parfemski niche brend lansiran 2022. godine.

Jun Lim je osnivač, vlasnik i kreativni direktor ovog iznimno popularnog niche brenda parfema o kojem priča cijeli svijet. Brend, već uvelike poznat po svojim umjetničkim izražajima, hrabrim vizualima i originalnim mirisima, osvaja svijet parfema.

BORNTOSTANDOUT se uistinu ističe jer je moto brenda: “Živjeti život bez kritika i pobuniti se protiv standarda”.

Parfemska boca BORNTOSTANDOUT reinterpretacija je bijelih porculanskih boca iz perioda dinastije Joseon koje karakterizira prostrana struktura, vrhunska estetika i kvaliteta.

Kako bi dramatično prikazali identitet brenda, koji je senzualan i dekadentan, replicirali su rafiniranu, ali opsežnu krivinu bijelog porculana i čistu bijelu boju kao osnovu parfemske bočice. Vatreno crvena (Crimson Red) boja, koja je možda najdramatičniji kontrast bijeloj, koristi se kako bi predstavila nestandardni i provokativni identitet brenda.

Ove ekskluzivne parfeme možete pronaći u Belodore parfumerijama, u TC Arena i u Ilici, kao i na webshopu belodore.hr, gdje možete naći i dodatne informacije.

Foto: Luka Lajic