BIRKENSTOCK predstavljen na Tjednu mode u Parizu nakon 242 godine postojanja

by | 1 srpnja, 2017

Njemački brend zdravstvene obuće Birkenstock je pomalo poput blitve. Nije ni glamurozan niti egzotičan, ali čini se da se ljudi osjećaju dobro s njim. Zato što znaju da je dobar za njih.

Na pariškom Tjednu mode ovaj poznati njemački brend obuće učinio je nešto neočekivano: održali su izuzetno skupo predstavljanje obuće i zabavu u privremenom prostoru za izložbe u vrtu Tuileries. To je bio namjenski izgrađeni paviljon, okružen borovom šumom i umirujuće aranžiranim biljem. Oko 40 modela predstavilo je 115 različitih Birkenstock stilova. Bilo je tu puno zdrave i ukusne hrane, još više manje zdravih pića i sve to posluženo na piknik stolovima.

No zašto je Birkenstock pokušavao staviti svoju praktičnu nogu na vrata pariškog Tjedna mode? Tiho i srdačno CEO tvrtke Olivier Reichert odgovorio je ovako: “U modnoj industriji postojimo već dugi niz godina! Pitajte svakog najboljeg fotografa i stilista, svi nose Birkenstock.”

To je istina. Puno ljudi, bez obzira na posao, nosi Birkenstock.

“Ne ulazimo u arenu s velikim modnim markama”, odgovorio je Reichert. “Samo pokušavamo otvoriti prostor za ljude da se opuste i popiju. Želimo se pridružiti obitelji, neka upoznaju našu novu kolekciju. Ali nismo na putu da se više guramo u modu – tamo smo gdje smo”, dodao je Reichert.

Birkenstock trenutačno proizvodi 1.800 stilova obuće i predstavlja golemu i uspješnu tvrtku kojoj modni svijet nije potreban za napredak. Sinoćnji događaj, međutim, sugerira da blitva obuće ima težnje za suptilnim repozicioniranjem: još uvijek zdravi, ali uz novi prizvuk luksuza.

Mateja Jakovljević