Više od brige za kožu – Beiersdorf i Eucerin zajedno u borbi za okoliš

Mjerljiv i pozitivan doprinos okolišu i društvu

by | 27 srpnja, 2023

Kao vodeći brend za njegu kože s više od 140 godina iskustva, Beiersdorf je oduvijek za cilj imao učiniti kožu lijepom i zdravom. No zdrava koža može napredovati jedino u zdravom okolišu. U ovoj godini, stoga, posebnu pozornost posvećuju osvješćivanju važnosti sudjelovanja u projektima koji imaju pozitivan utjecaj na lokalne zajednice i društvo u cjelini. Imajući to na umu, organizirali su prvi volonterski dan – Care Beyond Skin day.

 

Cilj globalnog Beiersdorf CBS dana jest dati mjerljiv i pozitivan doprinos okolišu i društvu. Kao jedna od najvećih svjetskih tvrtki za njegu kože, Beiersdorf prepoznaje svoju ulogu u borbi protiv klimatskih promjena i upravo je zato osmislio svoj program održivosti CARE BEYOND SKIN kao dio korporativne strategije C.A.R.E.+ za postizanje konkurentnog održivog rasta.

 

Od svibnja do srpnja 2023., više od 20 000 zaposlenika Beiersdorfa i Eucerina iz cijelog svijeta imalo je priliku posvetiti jedan radni dan zajedničkoj inicijativi za dobrobit društva, a hvalevrijednim akcijama priključili su se i djelatnici iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Care Beyond Skin dan na lokalnoj razini organiziran je u Zagrebu, Park prirode Medvednica, točnije, u Zoni Bliznec. Prostor je to u kojem se prirodne i kulturno povijesne vrijednosti međusobno isprepliću, a upravo je ta planina već dugo godina izvor života. Vrijedne ruke zaposlenika ondje su imale veliku ekološku akciju s poticanjem važnosti da ono što nam je priroda dala održimo čistim.

 

Rezultat akcije jest očišćen parking, šumski put Interpretativne šetnje kao i Bliznec put za osobe s invaliditetom. U Srbiji, CBS dan obilježen je čišćenjem još jedne prirodne ljepote – Fruške Gore, Nacionalnog parka koji je idealno mjesto za sve koji vole istraživati prirodu i uživati u svježem planinskom zraku. Dok su susjedi u Sloveniji Care Beyond Skin dan organizirali u prekrasnom Botaničkom vrtu gdje su brojni zaposlenici pomogli oko uljepšavanja te se bavili sađenjem i presađivanjem raznovrsnog bilja i cvijeća.

 

“Ponosni smo na vrijedne i marljive zaposlenike koji su pokazali složnost i dobru organizaciju, a sigurni smo da je ovo tek savršen početak velikog, za prirodu i društvo vrijednog projekta,” izjavila je Sonja Ungewitter, GM Adriatic Region.

Glavni cilj tvrtke Beiersdorf jest ostvariti ambiciozni klimatski cilj smanjenja emisija stakleničkih plinova za 30 posto u apsolutnom iznosu do 2025. (u odnosu na 2018.). Zahvaljujući intenzivnoj suradnji s dobavljačima, naporno se radi na smanjenju emisija CO2 tijekom cijelog lanca, što uključuje promjene u proizvodima – kako na formuli tako i na pakiranjima – a to je također veliki izazov.

 

“Sretni smo što možemo podijeliti da smo krajem 2022. u Beiersdorfu uspjeli smanjiti svoj ugljični otisak za 17 posto u apsolutnom iznosu (u odnosu na 2018.) – unatoč poslovnom rastu. Time smo na pravom putu prema postizanju našeg klimatskog cilja do 2025. godine. Na lokalnoj razini, u samo jednoj godini (2020. u odnosu na 2021.) u jadranskoj regiji imamo 19,5 % smanjenje emisija CO2 iz prometa. Osim toga, dobili smo i ocjenu “Trostruki A” od CDP-a, najvišu moguću ocjenu za sigurnost klime, šuma i vode koja se može postići.” poručila je Sonja Ungewitter, GM Adriatic Region.

 

Svojom C.A.R.E.+ poslovnom strategijom, tvrtka slijedi višegodišnji investicijski program usmjeren na konkurentan održiv rast. Program je u skladu s ambicioznim programom održivosti s kojim Beiersdorf stvara jasnu dodanu vrijednost za potrošače, društvo i okoliš.