Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Drugu godinu zaredom, Becutanovo božićno druženje s mališanima, mamama i tatama održalo se u Ledenom parku na zagrebačkom Tomislavcu, a kroz punih pet sati raznovrsnog programa pod nazivom „Putovanje u Becutanovo snježno kraljevstvo“ oduševljene male goste, kao i godinu ranije, razigrano su vodili Marijana Batinić i Luka Nižetić koji su tijekom čitavog eventa jasno davali do znanja da u događanjima uživaju jednako kao i djeca.
„Bez ikakve sumnje, ovo mi je daleko najdraža publika kojoj se rado vraćam svake godine“, potvrdila je Marijana kojoj doista nije bilo teško zaintrigirati mališane za igru i veselje. Djeca su vrlo brzo uronila u magični svijet vitezova i princeza, uživali u modeliranju balona, zabavnim i zanimljivim predstavama „Dvorac sreće“ i „Viteška bajka“, klizanju s prijateljima, roditeljima te Marijanom i Lukom koji ih je uz sve, dodatno raznježio setom prigodnih pjesama.
„Predivno i inspirativno društvo. Posljednji vikend prije Božića ne možete ljepše provesti“, zaključio je na kraju Luka Nižetić.
Punih 40 godina povjerenja
Tako je tradicija veselog druženja s Becutanom tijekom blagdana nastavljena i u godini u kojoj je milijunima potrošača omiljen brend proizvoda za njegu bebine i dječje kože obilježio punih 40 “ljeta” prisutnosti na hrvatskom tržištu. Upravo ovakva događanja potvrđuju čvrstu i emotivnu povezanost zajednice s brendom koji ih desetljećima vjerno prati u njihovim najljepšim, najdražim i najemotivnijim trenucima.
Povjerenje, kontinuitet, dosljednost, svijest o dugoj tradiciji i besprijekornoj kvaliteti, prenose se s jedne generacije na drugu te svake godine potvrđuju već izgrađeni identitet brenda na hrvatskom tržištu.
Kada kažemo “miris djetinjstva”, mislimo samo na jedan brend. Onaj koji je s hrvatskim tržištem kroz godine izgradio tako snažnu povezanost da ga neka istraživanja percepcije potrošača smještaju među hrvatske, dakle, domaće brendove.