LJEPOTA Tijelo

Najpoznatiji miris koji ne pokušava biti poznat: ovo je najpopularniji nišni parfem na svijetu

by Magda Dežđek

07.11.2025.
kultni niche parfem
najpoznatiji nišni parfem

Otkrijte zašto je Le Labo Santal 33 postao najpoznatiji nišni parfem i simbol tihog luksuza koji vlada TikTokom, modnim svijetom i srcima parfemskih znalaca.

U svijetu u kojem se parfemi mijenjaju brže od trendova na TikToku, postoji jedan miris koji odbija izblijedjeti. Le Labo Santal 33 nije samo parfem nego i fenomen – jedan od rijetkih nišnih mirisa koji je uspio prijeći granice ekskluzivnih parfumerija i ući u svakodnevni vokabular zaljubljenika u luksuz, estetiku i osobni stil. O njemu se ne piše samo u beauty rubrikama nego i u modnim kronikama, društvenim esejima i urbanim legendama.

Nišni, ali sveprisutan

Santal 33, kreacija parfemskog dua Fabrice Penot i Edouarda Roschija, nastala je 2011. i brzo prerasla u ikonu. Svojim toplim, drvenasto-kožnim notama sandalovine, cedra, kardamoma i ljubičice, ovaj miris ne zavodi glasno, nego mirno. Pripada nišnoj kategoriji parfema, onima koji se izrađuju gotovo ritualno, ručno i s filozofijom individualnosti, no unatoč tome, uspio je nadmašiti sve granice. Postao je najprodavaniji miris brenda Le Labo i jedan od najprepoznatljivijih parfema desetljeća.

Prema globalnim analizama tržišta luksuznih parfema, potražnja za nišnim mirisima neprestano raste, a Le Labo pozicionirao se kao predvodnik te promjene. Santal 33 više nije parfem za znalce, nego ikona koju svi žele osjetiti na vlastitoj koži. Miris koji je prešao iz umjetničkih krugova u mainstream, zadržavši pritom svoju autentičnost.

Kameleonski miris koji nosi priču

Njegova čarolija nije samo u formuli nego i u atmosferi koju stvara. Kad ga nanesete, Santal 33 ne govori: “Nosim parfem”, nego: “Imam svoj svijet”. To je miris koji se prilagođava nositelju, vremenu i prostoru, a na svakoj koži miriše drukčije. Upravo ta individualnost učinila ga je predmetom opsesije. Nosi ga umjetnička elita, modni urednici i svi oni koji žele mirisati nezaboravno, ali bez truda. On ne koketira s trendovima, nego stvara nove.

TikTok opsesija koja ne jenjava

Dok TikTok svaki mjesec proglašava nove “mirisne favorite”, Santal 33 ne silazi s trona. Svaki put kad se pojavi u nekom videu, hashtag #Santal33 “eksplodira” – trenutačno broji milijune pregleda. Kreatori ga opisuju riječima poput “čista moć”, “zrelost” i “smireno samopouzdanje”. To je miris koji odiše luksuzom bez logotipa i statusom bez razmetanja. Teško ga se zasititi i željeti promjenu jer uvijek djeluje kao prirodan nastavak osobnosti.

Simbol tihe elegancije

Postoji nešto gotovo paradoksalno u njegovoj popularnosti: iako ga nose mnogi, ostaje intiman, nenametljiv i osoban. U njemu se ne traži savršenstvo, nego prisutnost, on traje, ali ne dominira. U svijetu prepunom prejakih mirisa i kratkotrajnih trendova, Santal 33 postao je suprotnost svemu – tiha, sofisticirana konstanta.

Foto: Dupe Photos; Instagram @soukaina.souuki