Kosa LJEPOTA

Dyson ulazi u svijet kozmetike – obećava 260 posto više sjaja i 90 posto snažniju kosu bez ispucalih vrhova

by Magda Dežđek

10.09.2025.

Dyson lansira prvu kozmetičku liniju. Omega, spoj prirode i tehnologije donosi ulje i sprej za kosu s nevjerojatnim rezultatima sjaja i snage.

Je li moguće da brend poznat po futurističkim sušilima za kosu sada diktira pravila njege kose? Dysonova nova kozmetička linija, Omega, spaja laboratorijsku preciznost i prirodne sastojke iz vlastitih polja, najavljujući početak nove ere luksuzne njege.

Umjesto da jednostavno kupuju sirovine, u Dysonu su odlučili zasaditi vlastite usjeve. Na njihovim farmama raste suncokret čije se sjeme pretvara u hranjivo ulje – glavni sastojak Omega proizvoda. To je farm-to-face filozofija, gdje brend preuzima punu kontrolu nad podrijetlom i kvalitetom sastojaka. Rezultat je jedinstvena sinteza prirode i znanosti, a Dyson tvrdi da iza nje stoji čak 12 godina istraživanja kose i 13 godina agronomskog iskustva.

luksuzna njega koseluksuzna njega kose

Prvi aduti linije – Omega Hydrating Hair Oil i Omega Leave-In Conditioning Spray – dolaze s impresivnim statistikama. Ulje obećava do 94 posto jaču kosu i 261 posto više sjaja, dok sprej smanjuje lomljenje do 73 posto te olakšava raščešljavanje i štiti od topline. Ono što najviše intrigira je tekstura: lagana, bez silikona, koja ne masti niti otežava vlasi, već im daje gotovo fotošopirani odsjaj. Recenzije  prvih testiranja potvrđuju da kosa izgleda kao nakon profesionalnog blow-dryja, ali bez odlaska u salon.

Njihova nova linija za njegu kose ne zaustavlja se na funkcionalnosti. Svaki proizvod odiše profinjenim mirisom u kojem se miješaju citrusne note s zelenim čajem, jasminom, ružom, cedrovim drvom i mahovinom. To je onaj tip luksuznog mirisnog potpisa koji se uvuče u kosu i diskretno prati svaki vaš pokret. Osim toga, Dyson se odvažio uvesti refill koncept: sprej je moguće nadopuniti, što prema njihovim procjenama smanjuje količinu otpada za oko 80 posto.

Cijena proizvoda pozicionira ih u premium kategoriju, što znači da neće biti dostupni baš svima. No Dyson nikad nije ciljao na masovnu publiku. Njihovi su uređaji statusni simbol, a sada isto pokušavaju postići i u njezi kose. Pitanje je: isplati li se investirati u ulje koje obećava trostruko više sjaja? Ili je vrijednost u ideji, osjećaju da koristite nešto što je spoj high-tech znanja i poljoprivredne romantike?

Foto: shockshots korea, iStock via Getty Images Plus; Dyson