Majčin dan: 10 beauty&wellness ideja za darove
Majčin dan, koji ove godine pada 12. svibnja, udaljen je samo nekoliko dana, pa je krajnje vrijeme da pronađete dar za (svoju ili tuđu) mamu. Sv...
Rihanna konstantno nadmašuje sama sebe
Reći da je Fenty Beauty unio veliku promjenu u beauty industriju nije pretjerivanje.
Fenty Beauty je daleko od samo beauty brenda poznate osobe i iako je svakako bilo beneficija od činjenice da je osnivačica brenda Rihanna, ovo je brend koji je uvelike promijenio standarde ljepote u industriji. Ne samo da su adresirali jedan od najvećih problema u beauty industriji – ideal ljepote određen godinama i bojom kože, već su unijeli i veliku promjenu u istu. Imati 40-50 nijansi pudera za SVE tonove i boje kože, i to s odličnom formulom, ono je što do tada gotovo niti jedan brend nije napravio, a da je to održavao kao konstantnu. Bio je to ogroman utjecaj i na druge brendove koji su počeli proširivati svoju paletu nijansi, pa su tako počeli u svom asortimanu imati i 40 različitih. Možemo slobodno reći da je to postao novi beauty standard.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
I nije glavni problem bio samo mala količina nijansi kod određenih brendova, već je riječ o jednakosti koju je Rihanna prepoznala kao jedan od vodećih problema, u smislu da osobe koje se ne uklapaju u određene beauty standarde – nemaju mogućnosti kupiti proizvod koji žele. Tako se Fenty Beauty i emotivno povezao s ljudima diljem svijeta, koji su godinama bili tretirani kao da ne postoje u kozmetičkoj industriji.
Upravo iz tih razloga Rihanna i jest uspjela tako brzo doći na vrh ljestvice najuspješnijih kozmetičkih brendova, no naravno, uspjehu je doprinijela i konstantna kvaliteta koja je svakim novim proizvodom sve bolja.
A da je još jednom dokazala svoju kvalitetu, pokazala je i predstavljanjem nove palete koja 9. rujna dolazi u prodaju. Riječ je o Fenty Beauty Bomb Pose paleti 12 sjenila koja sadrži neutralne nijanse i može se odlično kombinirati s drugim paletama koje je izbacila. Iako neutralnih paleta ima pregršt na tržištu, poznavajući kvalitetu Rihanninih proizvoda i politiku brenda, ne sumnjamo da će i ovo biti još jedan hit u nizu koji će se brzo i rasprodati. Miks hladnijih i toplijih tonova svršeno će se uklopiti u svačiju beauty kolekciju te predstavlja jedan klasik koji svakako i mi želimo u svojoj kozmetičkoj torbici.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Foto: Paras Griffin/Stringer via Getty Images