Nemate li vremena za kupku, ovi će gelovi vaše tuširanje pretvoriti u spa iskustvo
Kad je riječ o opuštanju na kraju radnog ili dugog dana, ništa nije bolje od opuštajuće kupke u kadi. Ali ako kupka nije opcija, željet ćete imati ...
Iako će uskoro zakoračiti u peto desetljeće života, Jennifer Lopez je postala zaštitno lice američkog brenda Guess i pritom zaslužila laskavu titulu Guessove djevojke.
“Kad me Paul Marciano zamolio da postanem nova Guess djevojka, bila sam oduševljena i uzbuđena što sam dio takvog brenda koji volim još od tinejdžerskih dana. Za mene je golemi kompliment to što sam odabrana za kampanju Guess Proljeće 2018.”, izjavila je prekrasna Jennifer Lopez.
Kampanja koju je režirao Paul Marciano, suosnivač tvrtke GUESS?, Inc., a fotografirala modna fotografkinja Tatiana Gerusova inspirirana je životom popularne J.Lo. Kampanja je snimljena u elegantnoj vili, a na zanimljive kadrove je značajno utjecao osobni stil zavodljive pjevačice.
“Jennifer Lopez je san svake GUESS djevojke! Ona je izuzetna umjetnica, ikona i simbol senzualnosti”, ističe Paul Marciano te je dodao kako utjecaj Jennifer Lopez i dalje raste i ova kampanja slavi pojam ženske ljepote, ali i talenta koja se stječe kroz životno iskustvo.