10 najboljih ruževa u ružičastim i koraljnim nijansama
Recite zbogom svom omiljenom nude ružu. Pozdravite vruće ljetne dane uz koraljni ili ružičasti ruž koji će vašem tenu udahnuti dašak boje. Kor...
Grupa INTERSPORT ISI, čiji je dio INTERSPORT Hrvatska, prisutna je u regiji od 1999. godine. Do kraja prošle godine bila je dio Mercatora, da bi potom bila uspješno prodana globalnoj kompaniji Enterprise Investors. Promjena vlasništva i pristupa tržištu rezultirala je pozitivnim poslovnim rezultatima, što pokazuje promet u regiji koji je u 2016. godini premašio 107 milijuna eura. INTERSPORT Hrvatska prošle je godine zabilježio najveći rast prihoda od prodaje u regiji u iznosu od 23 posto, a isti se trend rasta očekuje i u budućnosti.
Brojeći 5.500 prodajnih mjesta u 46 svjetskih zemalja, INTERSPORT je vodeća maloprodajna mreža sportske opreme, odjeće i obuće, a ova globalna korporacija vrlo uspješno funkcionira i na lokalnoj razini. Grupa INTERSPORT ISI u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori broji 108 maloprodajnih objekata i gotovo 1000 zaposlenih, a uz to ima i 13 prodavaonica s franšiznim partnerima. U asortimanu su zastupljeni svi vodeći svjetski brendovi sportske opreme za različite sportske aktivnosti. Grupa INTERSPORT ISI potiče širenje maloprodajnih objekata diljem regije, s ciljem da se kvaliteta, trendovi i iskustva ovog svjetskog brenda primijene u cijeloj regiji.
Mag. Mateja Jesenek, direktorica Grupe INTERSPORT ISI, istaknula je kako im se s promjenom vlasništva otvorila prilika za daljnji rast i razvoj, što su pokazali i prvi potezi novog vodstva koji su učvrstili mjesto vodećeg trgovca sportskom opremom u regiji. Iako odvajanje od matične tvrtke nikad nije jednostavan potez, u INTERSPORTU očekuju pozitivne rezultate i nastavak pozitivnih trendova na hrvatskom tržištu. Jesenek je govorila i o prednostima koje će tvrtka osjetiti ovim povezivanjem te istaknula kako će daljnje unapređenje proizvoda i usluga, širenje tržišta, učinkovitije upravljanje resursima i poboljšanje kvalitete podići dosadašnje poslovne aktivnosti na konkurentniju razinu te osnažiti prepoznatljivost tvrtke, kako kod sadašnjih, tako i kod budućih korisnika. „Rast i razvoj temeljne su značajke naše strategije. U sinergiji s kompanijom Enterprise Investors postojeća rješenja i usluge podići ćemo na još višu razinu. Prvi korak nam je osnaženje maloprodajne mreže i lansiranje sportske franšize The Athlete’s Foot“, zaključila je direktorica Grupe INTERSPORT ISI.
Važan dio strateškog razvoja Grupe je i digitalni razvoj. Jesenek je govorila o razvoju suvremenog sustava internetske prodaje te istaknula kako žele dodatno približiti kupcima ponudu kvalitetne sportske opreme kroz sve Intersportove kanale pa tako i putem online kupovine. Upravo je zato u tijeku i priprema novog internetskog dućana koji će INTERSPORT Hrvatsku najesen pozicionirati kao prvu zemlju u regiji koja će imati tehnološki poboljšanu inačicu online dućana te kupcima omogućiti još bolje korisničko iskustvo.
Enterprise Investors je jedna od vodećih investicijskih tvrtki u srednjoj i istočnoj Europi. Aktivna od 1990. godine, tvrtka je podigla osam fondova, čija ukupna vrijednost kapitala prelazi dvije milijarde eura. Spomenuti fondovi uložili su 1,7 milijardi eura u 137 tvrtki različitih djelatnosti, a izašli su iz 114 tvrtki s ukupnim bruto prihodom većim od 2,5 milijardi eura.
Michal Kedzia, partner u tvrtki Enterprise Investors, odgovoran za ulaganje u INTERSPORT, izrazio je zadovoljstvo ovim strateškim partnerstvom i izjavio: “Veliki dio uspjeha kompanije Enterprise Investors jest prepoznavanje investicijskih mogućnosti koje će stvoriti rast i razvoj dodane vrijednosti za sve uključene. Upravo je takav potencijal prepoznat u spajanju s Grupom INTERSPORT ISI, stoga se veselim budućim zajedničkim uspjesima.”
INTERSPORT priča u Hrvatskoj započela je otvaranjem dućana u Puli 2000. godine, a do danas je narasla na 38 prodavaonica koje se protežu na više od 23 tisuće četvornih metara površine. INTERSPORT Arena Zagreb jedna je od tri najveće prodavaonice u regiji, kako površinom, tako i godišnjim prometom. INTERSPORT Arena na 1.800 m2 nudi bogati asortiman sportske opreme, odjeće i obuće s naglaskom na opremu za planinarenje i kampiranje, skijanje, fitness, nogomet, plivanje i biciklizam. Za potrebe kupaca Grupe INTERSPORT ISI u Hrvatskoj se brine 312 zaposlenika.
INTERSPORT do kraja ljeta planira u zagrebačkoj Petrinjskoj ulici otvoriti prvo prodajno mjesto s moderniziranim konceptom u regiji, čime je pokazano da se ozbiljno računa na potencijal hrvatskog tržišta. Novost je i razvijanje franšize The Athlete’s Foot, koja je otkupljena 2012. godine i koja se od tada intenzivno razvija na svim kontinentima. Riječ je o proizvodima prilagođenim svima koji u sportu žele poseban modni stil, što će prije svega privući nove mlade kupce. Brend specijalizirane obuće je već prisutan u 26 zemalja i ostvaruje značajan porast profita, a isto se očekuje i Hrvatskoj, gdje će se otvoriti tri The Athlete’s Foot prodavaonice te jedna specijalizirana prodavaonica istog brenda u Ljubljani.
Plan je da se u sljedećih pet godina dodatno ojača tržišna pozicija u Hrvatskoj, što u Grupi INTERSPORT ISI planiraju postići otvaranjem 12 novih poslovnica, koje će generirati i 70 novih radnih mjesta.