
Iznos koji je srušio rekorde: prodana je originalna Hermès torba koju je nosila Jane Birkin
Originalna Birkin torba, ona koju je nosila slavna Jane Birkin, prodana je za nevjerojatan iznos od 8,6 milijuna eura, postavši najskupljom torbom ...
Jučer je u zagrebačkom Petom Kupeu održana revija povodom proslave 50. rođendana modnog brenda comma. Obilježavanje pola stoljeća kreiranja kvalitetne odjeće s puno stila privuklo je brojne ljubiteljice i ljubitelje estetike brenda comma iz cijele regije. Među okupljenima su bili: Iva Radić, Paula Sikirić, Marko Vuletić, Tatjana “Tajči” Cameron, Anita Dujić, Mia Kovačić, Ivana Pirizović i mnogi drugi.
Pedeseta je godišnjica bila povod i za dizajniranje ekskluzivne kolekcije “50 YEARS ANNIVERSARY COLLECTION“ koja slavi različitost žena i ljepotu koja dolazi iz njihove posebnosti. Inspiracija za slavljeničku kolekciju je bogato nasljeđe brenda, a klasični komadi i krojevi zaživjeli su u obnovljenom i svježem ruhu.
Na reviji su prikazana 34 looka koja su nosile manekenke, a usto još i sedam lookova koje su nosile poznate influencerice iz regije. Među njima su bile Elena Dizdar i Ivana Vukušić.
Kroz suptilnu igru različitim siluetama i modnim detaljima prikazane su nježne i romantične dimenzije odjeće, a u stiliziranju dodani su elementi koji tradicionalno asociraju na “muški svijet” mode. Ovaj izazovan spoj romantičnog, senzualnog, odvažnog i samouvjerenog stila savršeno oslikava autentičnost svake žene koja odabire comma odjeću.
Styling revije potpisuje Ana Nikačević, styling kose Keune, šminku Dajana Pajkić i brend Jane Iredale, a nakit zlatarnica Prahir. Za fina vina koja su oduševila nepca svih okupljenih pobrinuo se poznati istarski brend Meneghetti.
U brendu comma ponosni su na to što su već pet desetljeća dijelom života samouvjerenih žena i što im pomažu izgraditi njihov individualni stil, izraziti karakter i obogatiti iskustva. Popularni njemački brend od samih početaka koristi kvalitetne materijale i stvara kolekcije koje obiluju vrlo nosivim komadima za sve prilike, od poslovnih i onih za posebne prigode, do odjeće ležernijeg stila. Uvijek u trendu, a pritom uvijek vjerna svojoj estetici, comma je u pola stoljeća izrasla u važan i prepoznatljiv premium brend.
Aktivna uloga u osnaživanju žena oduvijek je bila sastavni dio DNK-a brenda comma. Nadilazeći tradicionalne rodne uloge, brend comma od svojih početaka stvara modu koja odražava samouvjerenu ženu i potiče je da razvija svoje potencijale.
Slogan proslave pedesetogodišnjice “PROUD OF YOU” izražava duboku povezanost, poštovanje, ponos i zahvalnost svim ženama koje su se prepoznale u bezvremenskim idejama i kreacijama brenda comma.