Ovih 8 ubojitih vježbi Halle Berry osiguravaju vitak struk i trbušne mišiće

by | 27 prosinca, 2020
vježbe za struk i trbušne mišiće

Čuvena Oskarovka otkrila je osam vježbi kojima duguje svoju fit figuru. Pogledajte koje ubojite vježbe za trup Halle Berry izvodi gotovo svakodnevno

Ako je netko #fitspo kraljica, to je zasigurno poznata Oskarovka Halle Berry, koja sa svoje 54 godine ima formu 25-godišnjakinje, kako je svojedobno otkrio njezin trener Peter Lee Thomas. Za spomenuto su, ne krije glumica, odgovorni sati i sati u teretani, s osobnim trenerom. Za tanak struk i nevjerojatne trbušnjake koje Halle Berry pokazuje odgovorne su ove ubojite vježbe za core.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Halle Berry (@halleberry)

1. Medvjeđe puzanje na benchu

Početni položaj ove neobične vježbe zahtijeva da kleknete na koljena. Ruke oslonite ispred sebe, a potom podignete koljena od poda tako da zauzmete puzeći položaj. U “običnoj” varijanti, dovoljno je puzati u ovom položaju. Halle Berry, međutim, pvu vježbu radi na benchu. Ruke su joj podignute na klupi, ostatak tijela u opisanom položaju. Vježba se sastoji od spuštanja i podizanja ruku na klupu. Važno je da leđa budu ravna i zategnuta.

2. Preskoci preko klupe

Ovo je klasik svake teretane i uobičajena aerobik vježba. Zahvaljujući ovoj vježbi zatežete noge i stražnjicu. Mišići trupa stalno rade jer se bore da održe ravnotežu. Uz to, vježba topi viškove jer pripada skupini kardio treninga.

3. Obrnuto medvjeđe puzanje s podignutim koljenima

Vraćamo se u pozu iz prve vježbe. Ovoga puta ćemo puzati, i to unatrag Istovremeno se pomiču lijeva ruka i desna noga, a potom desna ruka i lijeva noga. Ako vam ovo nije dovoljno naporno za trup, podignite koljena.

4. Twisteri na vratilu

Za ovaj core trening potrebno vam je vratilo. Kada zauzmete pozu na vratilu, rotirate donji dio tijela. Ova vježba na vratilu aktivira bočne trbušnjake, a direktan rezultat je tanak struk. Ako želite pojačati intenzitet vježbe, podignite koljena na prsa.

5. Sklopka na vratilu

Još jedan klasik. Dok visite s vratila, skupite i ukrutite noge. Cilj je da podignete noge bar do razine struka. Koljena moraju biti ravna, a leđa ne smiju trpiti trzaje. Ova vježba odlična je za donje trbušnjake.

6. Podizanje koljena na vratilu

Za još jednu nijansu zahtjevnija vježba na vratilu. Neophodno je da koljena podignete do grudi. Trup, osobito leđa, ravni su i ne smije biti trzaja tijekom izvođenja vježbe. Serija bi trebala imati barem 10 ponavljanja.

7. Vožnja bicikla na vratilu

Vožnja bicikla je prva vježba trbušnjaka koju nas nauče. Radimo je još u vrtiću. E, pa, ova verzija daleko je drugačija. Pokrete okretanja pedala ponavljate dok visite. Svaki mišić trupa je angažiran, a najviše ravni trbušnjaci.

8. Brisači na vratilu

Ako vam ove ubojite vježbe za trup Halle Berry nisu dosta, evo velikog finala. Brisači su zahtjevna vježba i na strunjači. Lakša varijanta podrazumijeva da, dok visite, spojite noge i njima opisujete kružnice. Ubojita varijanta podrazumijeva da vam je trup za to vrijeme podignut u zgib i da je paralelan s podom.

Foto: @halleberry / Instagram