Vježba za ramena i guzu koju obožava i Kate Upton

by | 19 studenoga, 2020

Tijekom proteklih nekoliko vrlo dugih mjeseci, neki ljudi bili su i ostali zbunjeni i neshvaćeni, drugi su naučili nove vještine ili upoznali više sebe, a neki su, poput Kate Upton, postali jači nego ikad.

Zašto to kažemo? Pa, ova dama provela je veći dio karantene zbog koronavirusa u svojoj kućnoj teretani i razbijajući vlastite rekorde. Ranije ove godine, uspjela je postići osobni rekord vježbom hip thrust uz pomoć svog trenera Bena Bruna, što smo imali prilike vidjeti na društvenim mrežama. A sada Kate ima još jedan razlog za pohvaliti se pratiteljima – riječ je o vježbi koja je kombinacija čučnja i potiska jednoručnim utezima. Nedavno je Bruno na Instagramu objavio video koji pokazuje kako Upton izvodi više ponavljanja ove složene vježbe. “Jučer je Kate odradila 3 seta od 10 čučnjeva s utezima od po 10 kilograma. Postigla je novi osobni rekord. To je snaga! Utezi od 10 kilograma nisu šala za ovu vježbu“, napisao je Bruno.

Savladavanje ove vježbe s ukupno 20 kilograma tereta ozbiljan je podvig koji zahtjeva posvećenost i vježbanje, što manekenki nije strano. Zapravo, 28-godišnja mama čini da i najteže vježbe izgledaju lako, bilo da se radi o rumunjskom dizanju na jednoj nozi ili guranju (da, guranju) svog supruga koji stoji na kolicima i to uzbrdo. Iako se puno ljudi tijekom većeg dijela karantene ulijenilo i bilo u potrazi za motivacijom, Upton je ostala posvećena svojim ciljevima. “Kate je u posljednjih šest mjeseci jako napredovala i postala snažna, što se može vidjeti. Dosljedna je i uvijek daje sve od sebe, što je recept za uspjeh”, napisao je Bruno.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Ben Bruno (@benbrunotraining)


Vježba za ramena i čučanj s kutijom
Jeste li spremni savladati ovaj potez? Pratite Kate. Počnite tako što ćete držati utege tik ispod brade, dlanovima okrenutim prema unutra. Zatim se spustite u čučanj, dodirnite klupu guzom, a kad se uspravite, izbacujte utege uvis. Dok ustaje, Kateine podlaktice okreću se tako da se dlanovi rotiraju i sada okreću u pravcu u kojem gleda. Ova vježba aktivira mišića ramena. Također pomaže očuvati bolju formu trupa u čučnju, kako objašnjava Bruno.

Izvođenje čučnja kutijom (klupom ili čak kaučem) može biti odlično za izgradnju snage donjeg dijela tijela, kako kaže trenerica Alina Luciani za Shape. Za razliku od običnih čučnjeva, ovaj potez zahtijeva da zastanete na dnu čučnja kad dotaknete kutiju, što vas prisiljava na to da stvarno angažirate sve velike i male mišiće donjeg dijela tijela i oslonite se na snagu (a ne na zamah) da biste se vratili u stojeći položaj. (Pročitaj: Zbog ovoga možete izgubiti motivaciju: Greške u treniranju)
Sve u svemu, ova složena kombinacija pokreta je vježba za cijelo tijelo koja pogađa noge, stražnjicu, core, ruke i ramena. Upton nije nepoznato naporno treniranje.

Foto: Instagram

SHAPE

© 2020 MEREDITH CORPORATION. SVA PRAVA ZADRŽANA. PRIJEVOD SHAPE US IZDANJA, OBJAVLJENO UZ DOZVOLU KORPORACIJE MEREDITH. ZABRANJENA JE REPRODUKCIJA NA BILO KOJI NAČIN, NA BILO KOJEM JEZIKU U CJELINI ILI DJELOMIČNO, BEZ PRETHODNE PISMENE DOZVOLE.