Izbacite sve iz sebe pomoću ove energične vježbe s medicinskom loptom

by | 6 studenoga, 2020

Kad je izvodi glumica Vanessa Hudgens, vježba s medicinskom loptom izgleda prilično lako, ali to je daleko od istine

Vanessa Hudgens ne šali se kad je u teretani. Nije vam posve jasno o čemu govorimo? Američka glumica nedavno je na svom Instagramu podijelila video koji prikazuje kako radi vrlo intenzivan trening. Riječ je o rotacijskoj vježbi koja se radi uz pomoć medicinske lopte koja je zakačena za uže. Da, naporna je koliko i zvuči, a ova ljepotica napravila je 30 (!) ponavljanja bez pauze. Jesmo li spomenuli da je završila trening s osmijehom?

“Ponekad ti jednostavno treba da izbaciš sve iz sebe”, napisala je glumica uz video na kojem i vidimo kako se “oslobađa stresa” kroz ovu dinamičnu vježbu.

Usprkos njezinom naizgled blaženom stanju nakon ove vježbe, teško je ne primijetiti impresivan napor koji je uložen da bi se ona napravila – a ovo je bio samo jedan potez tijekom njezinog treninga. (Pročitajte: Otkrivena je tajna najdjelotvornijeg treninga visokog intenziteta)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Sometimes u just gotta let off some steam. @dogpound

Objavu dijeli 🔮Vanessa Hudgens🔮 (@vanessahudgens)

 

Vanessina vježba s medicinskom loptom

Vanessa Hudgens u ovoj vježbi kombinira rotacijske i pokrete zamaha za koje joj je potrebna snage i izdržljivost, a pritom radi cijelo tijelo.

“S obzirom na to da morate kontrolirati tešku loptu koja vas povlači za sobom pri svakom zamahu, a vi morate ostati u mjestu, ova vježba aktivira sve mišiće u tijelu”, kaže trener Beau Burgau. (Pročitajte: Samo jedan rekvizit potreban vam je za sagorijevanje masnih naslaga s trbuha i izgradnju mišića)

“Konkretno, kao i kod većine rotacijskih pokreta, prisiljeni ste stvarno uključiti mišiće leđa i trbušnjaka”, dodaje Burgau. Ali, pokret također aktivira vaše bicepse, ramena, kvadriceps, gluteus i listove.

“Ovaj potez je intenzivan. Potrebna vam je stabilnost, ravnoteža i snažan core, koji će vam pomoći da prođete kroz pokret bez povrede. Ako mislite da se možete nositi s ovom vježbom, nemojte zaboraviti cijelo vrijeme držati mišiće napetima i usredotočite se na svoje disanje dok je izvodite. Da biste zaštitili donji dio leđa, stvarno ćete morati uključiti mišiće corea”, poručuje Beau.

Imajte na umu da Vanessa izvodi vježbu medicinskom loptom u teretani, gdje je zid iza nje izgrađen za tako nešto. Ako ovaj trening radite kod kuće, ili bilo gdje van teretane, vodite računa o tome da ne prouzročite štetu ili riskirate ozljedu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

All black with a lil pop of color 🌈 @vanessahudgens in her latest #VHxAvia collection ❤️

Objavu dijeli AVIA (@avia.official)

 

Vježbanje korištenjem medicinske lopte

Trening koji je obavila Vanessa vam se čini preteškim, ali biste ga voljeli isprobati? Burgau preporučuje ruski twist. Ova vježba će vam pomoći da se naviknete na rotacijski pokret potreban za trening koji radi poznata glumica.

Također, za jačanje gornjeg dijela tijela i poboljšanje fleksibilnosti isprobajte neki od pokreta koji se rade elastičnom fitness trakom.

Kad savladate ta dva rotacijska pokreta, Burgau preporučuje da isprobate i vježbe koje uključuju odbijanje tradicionalne medicinke o zid, pa tek onda date šansu ovoj koja je spojena s konopcem.

Foto: Guliver/Getty Images

SHAPE

© 2020 MEREDITH CORPORATION. SVA PRAVA ZADRŽANA. PRIJEVOD SHAPE US IZDANJA, OBJAVLJENO UZ DOZVOLU KORPORACIJE MEREDITH. ZABRANJENA JE REPRODUKCIJA NA BILO KOJI NAČIN, NA BILO KOJEM JEZIKU U CJELINI ILI DJELOMIČNO, BEZ PRETHODNE PISMENE DOZVOLE.