Je li treniranje s upalom mišića dobra ideja?

by | 20 listopada, 2020

Upala mišića nakon dobrog treninga može stići kao nagrada, mali podsjetnik da ste napravili nešto pametno i dobro za sebe. Ali, što to znači za dane koji su tek pred vama, odnosno, je li treniranje s upalom mišića dobra ideja?

Iako je upala nakon intenzivnog vježbanja potpuno prirodna i bez povećanja težine treninga ne možete imati napredak, ako pretjerate i ne odmarate se kada biste trebali, to može imati ozbiljne posljedice. Da, to što kvalitetno provodite vrijeme u teretani je važno i zdravo za vaš organizam, ali je jednako važno da vašem tijelu pružite dovoljno vremena da se oporavi između toga.

(Pročitajte: Ovu kratku vježbu možete raditi doma, a donijet će rezultate kao odlasci u teretanu)

Je li treniranje s upalom mišića dobra ideja?

Kad osjetite da vas mišići “peku” 24 do 48 sati nakon intenzivnog treniranja, to se naziva – odgođena upala mišića (DOMS delayed-onset muscle soreness). Ponekad je ona i pravi “poticaj” da utege zamijenite koktelom, zar ne? Ali, nema razloga da to napravite! Umjerena upala mišića je dobra stvar, koju je važno ispoštovati, ali koja vam zapravo treba biti poticaj da nastavite dalje poslije odgovarajućeg odmora.

Kako biste izbjegli upale – DOMS, preporučuje se da svoj trening počinjete laganim vježbama. A ako već imate dugotrajne i vrlo jake upale koje vam onemogućavaju normalno funkcioniranje, kao što je na primjer: bolan silazak niz stepenice, potreba za lijekovima protiv bolova, bolovi koji ne postaju lakši nakon što ste neko vrijeme u pokretu, nikako se ne preporučuje vježbati s njima. (Pročitajte: Ovo su najpovoljniji i najučinkovitiji dodaci za vježbanje)

Ono što biste trebali napraviti jest lagano zagrijavanje tijela, unošenje dovoljno vode, stavljanje hladnih obloga ili kardio trening.

Foto: Guliver/Thinkstock

SHAPE

© 2020 MEREDITH CORPORATION. SVA PRAVA ZADRŽANA. PRIJEVOD SHAPE US IZDANJA, OBJAVLJENO UZ DOZVOLU KORPORACIJE MEREDITH. ZABRANJENA JE REPRODUKCIJA NA BILO KOJI NAČIN, NA BILO KOJEM JEZIKU U CJELINI ILI DJELOMIČNO, BEZ PRETHODNE PISMENE DOZVOLE.