Svi se možemo poistovjetiti s ovom mukom po bočnom planku koju proživljava poznata glumica

by | 13 prosinca, 2020

Može li 20 sekundi biti puno? Da, ako radite bočni plank – smatra Tracee Ellis Ross, zvijezda serije Black-ish.

Kako se glumica snalazi s ovom ubojitom vježbom vidi se iz videa koji je Tracee Ellis Ross podijelila na Instagramu. Kao i većina nas u vrijeme pandemije, glumica vježba kod kuće, uz online podršku trenerice Quinn Fischman. Jedan sasvim uobičajeni online trening mijenja se onoga trenutka kada Tracee dobiva zadatak napraviti bočni plank. (Pročitajte: Riješite se masnih naslaga s donjeg dijela trbuha 10-minutnim treningom)

“Mislim da mi je to omiljeno”, sarkastična je glumica koja potom pogleda u kameru i fanovima jasno poruči: “Nije!”

U pokušaju da kupi vrijeme, Tracee predlaže trenerici da počnu s njezine jače strane, s lijevim bočnim plankom. Quinn Fischman očigledno nije milostiva jer je glumici kratko poručila: “Počni sa slabije strane, pa se raduj planku na jačoj strani.” “Ne radujem se ničemu od ovoga”, odgovorila je Tracee sve nas nasmijavši. (Pročitajte: 4 vježbe za ravan i zategnut trbuh u trajanju od 15 minuta)

Iako se požalila da njezina trenerica najsporije odbrojava na planetu, glumica je odradila bočni plank s obje strane. Vjerojatno zato što zna da ta kratka vježba itekako utječe na tijelo, a svima nam je potrebna aktivnost za vrijeme izolacije.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Tracee Ellis Ross (@traceeellisross)

Bočni plank oslobađa od boli u leđima

Iako su vježbe naporne, izdržaji su izuzetan osnovni, takozvani core trening. To je odličan način kako ćete ojačati cijeli središnji dio tijela, a posebno ramena, bočne trbušnjake i noge. Kad se redovito (i pravilno!) izvode, bočni plankovi nam mogu pomoći riješiti se bolova u donjem dijelu leđa. (Pročitajte: 8-minutna vježba za učvršćivanje stražnjice i trbuha koju možete raditi od doma)

Ako vas bočni plank muči više nego glumicu Tracee Ellis Ross, možete prilagoditi trening svojim sposobnostima. Dok radite izdržaj, umjesto da noge držite jednu na drugoj, možete gornje stopalo spustiti na zemlju, točno ispred stopala donje noge i tako sebi pružiti bolji oslonac. I napor koji ulažete postat će time manji. (Pročitajte: Jednostavna pilates vježba aktivirat će cijelo tijelo, a možete je raditi od doma)

Druga opcija koja olakšava bočni plank je ta da spustite koljeno donje noge na pod, da odmori.

Na kraju, kako kažu treneri iz teretane koju koristi Tracee, nije važno koliko je naporno ili koliko negodujete – važno je samo da izdržite 20 sekundi sporog brojenja.

Foto: puhhha / Getty Images via Guliver, Instagram

SHAPE

© 2020 MEREDITH CORPORATION. SVA PRAVA ZADRŽANA. PRIJEVOD SHAPE US IZDANJA, OBJAVLJENO UZ DOZVOLU KORPORACIJE MEREDITH. ZABRANJENA JE REPRODUKCIJA NA BILO KOJI NAČIN, NA BILO KOJEM JEZIKU U CJELINI ILI DJELOMIČNO, BEZ PRETHODNE PISMENE DOZVOLE.