Dosadio vam je običan plank? Isprobajte ovu zabavnu verziju od koje će vam mišići “gorjeti”

by | 20 prosinca, 2020

TikTok je zabavna društvena mreža savršena za sve koji vole zabavne plesne video uratke, beauty trikove, modne trendove, ali i edukativne kanale te, naravno, fitness izazove.

Prije nekoliko mjeseci TikTokeri su ovu društvenu mrežu “zatrpali” videima koji su se ubrzo pretvorili u novi fitness izazov – plank Cupid Shuffle. Premda je imala svoj vrhunac popularnosti, ova je vježba toliko jednostavna i zabavna da je mnogi i dalje prakticiraju, stoga smo je i mi ponovno poželjeli ubaciti u trening.

Fitness izazov Cupid Shuffle inspiriran je popularnim plesnim potezima iz spota za istoimenu pjesmu, “Cupid Shuffle”, američkog repera Cupida, tako što je koreografija “prebačena” na prostirke za treniranje. Iako je svatko ovaj plank izazov prilagodio sebi i svojim mogućnostima, on uglavnom počinje klasičnim plank položajem. Zatim se nastavlja izvođenjem nekoliko različitih varijacija – spuštanje kukova, šetnja u planku, podizanje nogu i penjanje – između ostalih potezi koji prate pjesmu. (Pročitajte: Jednostavna pilates vježba aktivirat će cijelo tijelo, a možete je raditi od doma)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Belitza Gonzalez 💎 (@healthy_journey_fl)

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Bernely Abreu💗 (@bernelyabreu_22)

Ako imate slabu koordinaciju ruke-oči, možda će vam trebati koja minuta više za pomicanje, ali u većini slučajeva, ovaj fitness izazov prilično je jednostavan i super za rad kod kuće, bilo da ste sami ili imate društvo.

Iako je izazov Cupid Shuffle doživio svojih 15 minuta slave na TikToku, nije sasvim nov. Prvi put je zapravo viđen 2016. godine na YouTubeu, a potom se pojavio 2018. godine, kad ga je fitness influencerica Cassey Ho ponovno pokrenula na Instagramu.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Cassey Ho (@blogilates)

Ne samo da je Cupid Shuffle plank jako zabavan nego se plank općenito smatra jednom od najboljih osnovnih vježbi koju možete raditi za gornji dio tijela. Ovaj fitness potez može vam pomoći poboljšati stabilnost ramena jer se držite na podlakticama, bicepse i ramena, a može utjecati i na mišiće prsa, kvadriceps i gluteus ako ih pravilno uključite u vježbu, kako piše Shape. (Pročitajte: 4 vježbe za ravan i zategnut trbuh u trajanju od 15 minuta)

Foto: undrey/Getty Images via Guliver

SHAPE

© 2020 MEREDITH CORPORATION. SVA PRAVA ZADRŽANA. PRIJEVOD SHAPE US IZDANJA, OBJAVLJENO UZ DOZVOLU KORPORACIJE MEREDITH. ZABRANJENA JE REPRODUKCIJA NA BILO KOJI NAČIN, NA BILO KOJEM JEZIKU U CJELINI ILI DJELOMIČNO, BEZ PRETHODNE PISMENE DOZVOLE.