Brie Larson predlaže 39 tehnika za ublažavanje osjećaja stresa i panike

by | 31 listopada, 2020

Zvijezda filmova “Room” i “Captain Marvel” priznala je da postoje dani kad je osjećaj panike toliko obuzme da ne zna što napraviti i kako si pomoći…

Osjećate li se napeto i tjeskobno? Brie Larson zna kako vam je i u to ime osmislila je listu s 39 različitih tehnika ublažavanja stresa koje možete isprobati. Za većinu njih vam treba svega nekoliko minuta, a možete ih napraviti u udobnosti vašeg doma.

U videu na svom YouTube kanalu glumica je otvorila dušu i pričala o stvarima s kojima se bori u posljednje vrijeme. “Ima dana kad se osjećam tako preplavljena panikom da ne znam što učiniti”, rekla je Brie, ali je pritom bila iskrena naglasivši kako je svjesna privilegije koje ima. Naime, kako je objasnila, baš zato što je poznata i živi u dijelu svijeta u kojem živi, ima pristup određenim alatima i resursima za koje drugi možda nemaju uvjete (kućna teretana, terapija itd.). Baš iz tog razloga, kada je sastavljala svoju listu tehnika ublažavanja stresa, Brie je uključila samo one koje su ili besplatne ili relativno jeftine i koje se mogu raditi kod kuće ili u njenoj blizini.

Glumičina lista uključuje neke zen aktivnosti koje su većini poznate – meditacija, joga, treniranje, provođenje vremena u prirodi i vrtlarstvo; ali i neke šašave opcije, poput recitiranja abecede unazad, gledanja video snimaka koji vam odgovaraju (životinje, komični događaji…), pokušaj smijanja bez osmijeha… Brie je čak preporučila i da se masirate koristeći valjak od žada kako biste oslobodili napetost na licu.

Jedan njezin savjet može zazvučati pomalo kao mučenja, a glasi – istuširajte se hladnom vodom. Iako Brie to smatra načinom da se ohladite (prestanete biti napeti i nervozni) i uklonite stres, hladni tuševi također mogu pomoći vašoj koži da zadrži prirodnu vlažnost, rekla je ranije dr. Jessica Krant za Shape. Neka istraživanja sugeriraju da vam hladan tuš uistinu može podignuti raspoloženje. (Pročitajte: Ne znate kako izaći na kraj sa stresom? Kate Hudson ima metodu koja bi vam mogla koristiti)

Tuširanje hladnom vodom vam ne zvuči privlačno? Glumica također preporučuje toplu kupku koja će vam pomoći da se opustite kada se osjećate pod stresom. Naravno, ako ste od onih koji već imaju naviku uživanja u kupki, već znate koliko je umirujuće utonuti u kadu nakon dugog, stresnog dana. Naime, kupanje može pomoći u regulaciji krvnog tlaka, izoštrava um i priprema vas za mirno spavanje.

Vođenje dnevnika je još jedan od glumičinih omiljenih načina za smirivanje tijekom stresnih dana. Ispisivanje svojih misli, posebno ujutro kada ustanete, može vam pomoći da se osjećate fokusirano, koncentriranije i prisutnije tijekom dana. Čak i ako zabilježite samo nekoliko redaka kad se osjećate preplavljeni emocijama, vođenje dnevnika može vam pomoći da budete u kontaktu sa svojim osjećajima. (Pročitajte:  Pisanje petominutnog dnevnika promijenit će vam život, evo kako početi)

Bez obzira na to što vam pomaže smiriti se kad ste pod stresom, Brie je podsjetila svoje fanove da je stres normalan, neizbježan dio života. Ono što je najvažnije, kako je objasnila, jest pronalaženje načina za suočavanje sa stresom koji vama osobno odgovara.

“Ovaj video jedan je od načina da razgovaramo i vodimo računa o svom mentalnom zdravlju”, rekla je Brie.

Pogledajte cijeli video u nastavku za više tehnika ublažavanja stresa prema preporuci Brie Larson:

Foto: Guliver/Getty Images

SHAPE

© 2020 MEREDITH CORPORATION. SVA PRAVA ZADRŽANA. PRIJEVOD SHAPE US IZDANJA, OBJAVLJENO UZ DOZVOLU KORPORACIJE MEREDITH. ZABRANJENA JE REPRODUKCIJA NA BILO KOJI NAČIN, NA BILO KOJEM JEZIKU U CJELINI ILI DJELOMIČNO, BEZ PRETHODNE PISMENE DOZVOLE.