Kako si olakšati težak trening za vraćanje u formu?

by | 24 studenoga, 2020

Trening za vraćanje u formu u izdanju prelijepe glumice i pjevačice

Već smo vidjeli da Vanessa Hudgens voli dobar trening. Dovoljan je jedan brz pogled na njezine Instagram postove da bi nam to bilo jasno. Tamo ćemo pronaći mnoštvo videa na kojima vidimo kako uživa u ozbiljnim i raznolikim treninzima i kako pleše između setova vježbi s golemim osmijehom na licu.

U jednoj od svojih objava na Instagramu,  Vanessa je priznala da je do nedavno imala “gotovo mjesec dana” pauze od odlaska u teretanu. Vidno oduševljena što se vratila na treninge u Dogpound fitness studio u koji dolaze mnoge slavne ličnosti. Iako Hudgens izgleda kao da joj je lako dok trenira s najboljom prijateljicom Georgiom Magree, priznala je u opisu svog posta da se “mučila” tijekom treninga. (Pročitajte: Vježba za ramena i guzu koju obožava i Kate Upton)

Trening za vraćanje u formu Vanesse Hudgens

Široki skokovi su, ako niste znali, kardiovaskularna i pliometrijska vježba koja prije svega cilja kvadricepse, objašnjava trener. Pokret također osjećaju vaši listovi, tetive i kukovi. Dodavanjem trake u vježbu dodatno angažirate gluteus medius, objašnjava trener. Dakle, generalno cijeli donji dio tijela će “peći” tijekom ove vježbe. Ako želite da probati ovaj pokret kod kuće, trener naglašava kako je važno da održavate formu tijela: “Dok izvodite široke skokove s trakom za otpor, budite sigurni da vam se koljena ne savijaju prema unutra. Da biste izbjegli ozljedu, aktivirajte gluteus, gurajte koljena prema van tako da ostanu preko nožnih prstiju.”

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli 🔮Vanessa Hudgens🔮 (@vanessahudgens)


Ako vam je to teško, smanjite otpor ili potpuno uklonite traku. Također je važno da obratite pažnju na doskok, dodaje trener: “Želite da vam doskok bude mekan, a ne da lupite nogama o pod. Fokusirajte se na čučanj kada doskačete kako ne biste nepotrebno opteretili zglobove pri “‘udaru'”.

U svom postu, Hudgens je podijelila i video na kojem se vidi kako radi čučnjeve s otporom. Vježba uključuje nošenje remena za koji je pričvršćen lanac na koji možete staviti određenu težinu ili, u Vanessinom slučaju, traku za otpor koja pojačava intenzitet čučnjeva. (Pročitajte: Ovaj HIIT trening za sobni bicikl ubrzat će vam puls i pomoći isklesati mišiće)

U ovoj verziji treninga, povlačenje trake pri podizanju dodaje veći otpor čučnju i aktivira gluteus maximus (najvećeg mišića gluteusa i cijelog tijela), objašnjava trener. Uz to, pokret zahtjeva da aktivirate mišiće corea i kvadricepsa kako biste održali ravnotežu i stabilnost, dodaje.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli 🔮Vanessa Hudgens🔮 (@vanessahudgens)

Za većinu ljudi obje vježbe koje je Hudgens podijelila nisu nimalo lagane, čak je i ona morala da modificirati svoj trening koristeći trake za otpor umjesto utega kako bi se vratila u rutinu. Inače, trake pomažu da ne preopteretite vaše tijelo, jednostavan su, ali i učinkovit način za vraćanje ili izgradnju snage.

Foto: Pexels

SHAPE

© 2020 MEREDITH CORPORATION. SVA PRAVA ZADRŽANA. PRIJEVOD SHAPE US IZDANJA, OBJAVLJENO UZ DOZVOLU KORPORACIJE MEREDITH. ZABRANJENA JE REPRODUKCIJA NA BILO KOJI NAČIN, NA BILO KOJEM JEZIKU U CJELINI ILI DJELOMIČNO, BEZ PRETHODNE PISMENE DOZVOLE.