Kad poželite nešto lagano i ukusno, napravite ove fantastične gljive s pestom

by | 16 veljače, 2021
punjene gljive

Želite li provoditi manje vremena u kuhinji, a više tamo gdje je to doista važno – u zagrljaju onih koje volite, donosimo vam recept koji ćete voljeti. Gljive s pestom idealne su kao predjelo ili lagana večera. Ovo hranjivo i ukusno jelo priprema se brzo i jednostavno. Gljive imaju malo kalorija, ali zato obiluju različitim mineralima, uključujući bakar (pomaže tijelu da stvara crvene krvne stanice) i kaliju (ublažava utjecaj natrija na krvni tlak). Osim minerala, dobar su izvor bjelančevina i vitamina B.

Zbog niske energetska vrijednosti, gljive trebaju što češće biti na tanjuru onih koji žele smršaviti i izgubiti masne naslage. Najbolje je da ih jedete pečene ili kuhane jer tijekom prženja apsorbiraju mnogo ulja, što treba izbjegavati. (Pročitajte: Veganska verzija ramen juhe s gljivama i đumbirom)

S obzirom na to da imaju blag, neutralan okus, najbolje ih je kombinirati s aromatičnim sastojcima izraženog okusa kao što su pesto i parmezan.

gljive s pestom

Gljive s pestom

Sastojci:
12 krupnijih gljiva (uklonite stabljike i narežite ih na kockice)
2 žlice pesto umaka (možete koristiti kupovni ili pesto koji ćete sami napraviti)
1 žlica ribanog parmezana
1 žlica maslinovog ulja

Priprema:
Zagrijte pećnicu na 180 °C.
Premažite pleh za pečenje uljem.
U posudi pomiješajte narezane stabljike, pesto umak i parmezan.

Poredajte “kapice” gljiva po plehu ravnom stranom okrenutom prema dolje. Žličicu pripremljene mješavine stavite u svaku kapicu.

Pokrijte gljive folijom i pecite ih oko 15 minuta. Zatim sklonite foliju i pecite ih nepokrivene, dok malo ne porumene (oko 5 minuta). Izvadite gljive iz pećnicu i pustite da se ohlade prije posluživanja. Dobar tek! (Pročitajte: Odlične, jednostavne i ukusne alternative ugljikohidratima)

Foto: Mariha-kitchen/Getty Images via Guliver