Categories Vodič do zdravlja

Navike koje mogu negativno utjecati na vitku liniju

Iako zvuči previše dobro da bi bilo istinito, spavanje nam stvarno može pomoći da izgubimo kilograme. Kvalitetan san je neizostavni dio svakog programa za mršavljenje zato što je jako važno imati dovoljno energije kako biste se izborili s napornim treningom. Ako želite vitku liniju, izbjegavajte sljedeće navike.

1. Spavanje vam nije prioritet

Istraživanja su pokazala da osobe koje imaju manjak sna unose nekoliko stotina kalorija više od ostalih. Razlog tome nije samo to što su duže budni, već i zato što nedostatak sna utječe na razinu hormona koji regulira osjećaj gladi. Ako kvalitetan san čuvate samo za vikende, tjerate svoje tijelo da traži više kalorija nego što mu je to potrebno.

2. Nikada nemate kvalitetan san

Čak i ako zaspite na vrijeme, neprestano buđenje tijekom noći može izazvati da se osjećate stresno i anksiozno, a samim tim bit ćete skloniji prejedanju. Pomozite sebi tako što ćete napraviti svoju spavaću sobu komfornijom, isključiti električne uređaje 20 minuta prije spavanja i izbjegavati alkohol.

3. Jedete prije spavanja

Noćne grickalice vas mogu opustiti i uspavati, ali ćete i nagomilati ozbiljnu količinu kalorija s obzirom na to da ih ne možete sagorjeti. Isto tako je važno da ne idete ni gladni u krevet kako ne biste noću ustajali da se ‘okrijepite’.

4. Ne vježbate ujutro

Ako je jutro jedino slobodno vrijeme koje imate na raspolaganju za trening, razmislite isplati li vam se stalno odgađati alarm. Lezite ranije kako biste se probudili odmorni za jutarnju tjelovježbu.

Foto: Unsplash

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu