Categories Vodič do zdravlja

EVO KAKO PODNIJETI južinu i naglu promjenu vremena

FOTO: THINKSTOCK/GULIVER IMAGES

Nagle promjene vremena, posebice u vrijeme prijelaza godišnjih doba, mogu biti glavni krivac za razne zdravstvene probleme.

Nakon zimskih neprilika, snijega i hladnoće jedva ćemo dočekati buđenja uz temperature više od nule. Međutim, često se dogodi da nas prve južine i buđenje proljeća prikuju za krevet.

Skokovi temperature s niskih na visoke (i obrnuto) utječu na krvni tlak, srce i cirkulaciju općenito, što u konačnici može dovesti do raznih zdravstvenih problema poput glavobolje, nesanice i umora. Uz njih često dolazi i do osjećaja nervoze i razdražljivosti.

S obzirom na to da su meteorolozi najavili južinu u nadolazećim danima, velika je vjerojatnost da će meteoropate zapasti neki od ovih problema. U nastavku saznajte kako ih možete olakšati.

1. Pratite vremensku prognozu i pripremite tijelo na razlike u temperaturi
Kao što svakog jutra prije izlaska provjeravate kakva je temperatura kako biste donijeli odluku što obući, tako provjerite i razlikuju li se radikalno jutarnja i dnevna temperatura kako biste pripremili tijelo na ono što dolazi. Ako ste jedna od onih osoba osjetljivijih na promjene vremena, kod prvih simptoma glavobolje možete uzeti paracetamol i riješiti se ove neugodne pojave.

2. Izađite u prirodu i aktivirajte se
Bilo koji oblik tjelesne aktivnosti u trajanju od najmanje pola sata dnevno učinit će organizam stabilnijim i otpornijim na vremenske promjene. Još je bolje ako se fizička aktivnost odvija u prirodi na čistom zraku.
Svejedno je jeste li se odlučili na brzo hodanje ili ste dio aktivnog grupnog treninga, aktivnosti u prirodi pomoći će vam da se riješite stresa i bolje osjećate, a uz to vam mogu smanjiti šanse za pojavu glavobolje.

3. Neka vaša prehrana bude raznolika i puna vitamina
Zdrava i pravilna prehrana bogata voćem i povrćem dobar je preduvjet za ublažavanje negativnih posljedica vremena. Uz raznoliku prehranu važno je i redovito unošenje vode. Preporučuje se dnevni unos od dvije do tri litre.

4. Zamijenite kavu biljnim čajem
Kako biste se lakše nosili s meteoropatijom, pomoć možete potražiti u opuštanju s različitim biljnim napicima ili obogaćivanjem obroka s dodacima prehrane. Biljni čajevi poput kamilice, pasjeg trna ili limete pomažu opustiti živce.

IZVOR: ZADOVOLJNA.DNEVNIK.HR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu