Categories Prehrana i dijete

Bitno je izbjegavati ovu hranu tijekom mjesečnice

FOTO: GULIVER/GETTY IMAGES/THINKSTOCK

Svaka žena kada treba dobiti menstruaciju ima povećan apetit. Uz to, udio stresa i promjene raspoloženja su uobičajena pojava u ovom razdoblju. Taj stres za vrijeme menstrualnog ciklusa može se smanjiti ako konzumirate pravu vrstu hrane. Zdrava prehrana može biti vrlo korisna u smanjenju menstrualnih simptoma i može umanjiti njihov učinak. To se može postići tako što ćete jesti zdravo, a izbjegavati onu vrstu hrane koja bi mogla negativno utjecati na vaš ciklus. Ovdje su neke od namirnica koje bi trebali izbjegavati za vrijeme menstruacije.

Kofein

Kofein je jedan od glavnih sastojaka u hrani koji trebate izbjegavati za vrijeme menstruacije. To je zato što će kofein stisnuti vaše krvne žile. To će također uzrokovati da vaše tijelo postane dehidrirano, a može dovesti do sužavanja krvnih žila, što uzrokuje glavobolje i povećane nervoze. Dakle, izbjegavati kavu, pića koja sadrže kofein i čokoladu s kofeinom.

Hrana s visokim udjelom šećera

Preporučljivo je izbjegavati konzumiranje namirnica s previše šećera kao što su čokoladice ili sokovi za vrijeme menstruacije. To je zato što ova hrana izaziva nagli porast šećera u krvi, koji će isto tako brzo opasti. Kada se udio šećera u krvi naglo ruši nakon skoka, učinit će da se osjećate nadraženo i letargično.

Komercijalni proizvodi

Izbjegavanje komercijalno pečenih namirnica je odličan način da smanjite menstrualne grčeve i bolove. To je tako zato što komercijalni pekarski proizvodi sadrže velike količine trans-masnoća. Trans-masnoće će povećati razinu estrogena, što će uzrokovati dramatičnu i naglu bol u maternici. To će dovesti do eskalacije menstrualnih grčeva.

Obrađena hrana

Trebate izbjegavati bilo koju vrstu konzervi ili prerađene hrane tijekom menstrualnog perioda. Prerađene namirnice uvijek sadrže natrij, a njega treba izbjegavati tijekom menstruacije, jer uzrokuje zadržavanje vode i čini tijelo nadutim. Također trebate izbjegavati konzerviranu hranu.

Prerađene žitarice

Kada se žitarice obrađuju, one gube gotovo sve svoje hranjive tvari. Zbog tog čimbenika žitarice mogu mijenjati razinu šećera u krvi. One također utječu na apetit između obroka. Ti faktori mogu utjecati na menstrualne simptome. Namirnice poput tjestenine, bijele riže i bijelog kruha morate izbjegavati ako želite smanjiti simptome menstrualnih grčeva.

Pržena hrana

Pržena hrana sadrži visoki postotak masnoća i ulja, što povećava razinu estrogena. Nije bitno ako je ulje životinjskog ili biljnog podrijetla. Prženu hranu poput prženih krumpirića, pržene piletine i sl. trebate izbjegavati kada imate menstruaciju. To održava maternicu stabilnom i smanjuje grčeve i bolove.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu