Erna Žganjar: “Usuđujem se biti drukčija”

by | 2 studenoga, 2017

Erna Žganjar već više od šest godina vodi marketing najvećeg shopping centra, Westgate Shopping Cityja, s više od 240 brendova, odgovorna je za kompletnu marketinšku strategiju i svakodnevnu komunikaciju sa zakupcima, brine se za to da se sve odvija besprijekorno, kao i za to da Westgate zadrži imidž modnog  središta i status lidera na društvenim mrežama, te otkriva što ju inspirira i kako se motivira.

Kako je biti voditelj marketinga najvećeg shopping centra?
Došavši u Westgate, optimizirala sam komunikacijsku strukturu i procese. Težište mi je bilo na što intenzivnijim odnosima sa zakupcima, osluškivanju zahtjeva tržišta i promjenama, kao i na proaktivnosti. Oduvijek sam prepuna energije, kreativna i visoko organizirana. Disciplina je A i O u karijeri. Odgovorna sam za marketinšku strategiju
centra koja uključuje čak 240 brendova različitog miksa branši. Zadatak mi je promovirati zakupce na, za njih, ali i za sâm centar, najbolji mogući način te je stoga potrebna pomna segmentacija aktivnosti. Moje obveze uključuju strateško planiranje i budžetiranje, oglašavanje kroz sve kanale (tiskovine, TV, radio, web-portali), evente i sajmove, odnose s javnošću, internu i eksternu komunikaciju te vrlo važan segment online marketinga. Sve je vrlo dinamično i bila bi neistina reći da živim u apsolutnom balansu, ali sve sam češće blizu toga. Fokus mi je na tome da Westgate ostane relevantan po pitanju modnog središta, kao i lider na društvenim mrežama, gdje trenutačno na Facebooku imamo gotovo 145 tisuća, a na Instagramu gotovo šest tisuća followera.

Tko je tipičan kupac u Westgateu? 
Tipičan kupac koji posjećuje Westgate u shopping stiže u društvu prijatelja ili obitelji. O
novostima se najčešće informira putem naših društvenih mreža ili internetske stranice te drugih komunikacijskih kanala, i uz sâm shopping vrhunskih modnih marki, iznimno cijeni jedinstvene doživljaje kupovine, gastronovitete i zabavne događaje koje pronalazi
upravo u Westgateu. Naši su kupci zahtjevni i točno znaju što im je potrebno, stoga nam je drago da biraju upravo nas! Raduje nas da je Westgate broj jedan i na Facebooku i Instagramu u kategoriji Shopping centri u Hrvatskoj.

Koje sljedeće velike projekte pripremate?
Snimamo jesensku imidž kampanju koja odiše vedrinom, govori o shoppingu s društvom, o važnosti prijateljstva i provođenju slobodnog vremena u shopping centru. Zatim, pripremamo velik sajam “Dani beba, djece i trudnica” krajem
studenoga. U istom mjesecu Westgate obilježava osmu godinu postojanja, a nastavljamo i s popularnim Late Night Shoppingom te pripremamo gastroevent Westtaste, Domaći kutak, Božićni sajam i još puno toga.

Koji je Vaš osobni recept za uspjeh?
Volim svoj posao. Ustrajna sam, usuđujem se biti drukčija, promijeniti postojeća pravila,
testirati nove stvari. Doista volim raditi, oduševljavam se novim kvalitetnim projektima i
profesionalcima. Znam što mogu, i što je jednako važno, znam što drugi mogu bolje. Fokusirana sam na osobne i poslovne ciljeve, znam postaviti prioritete.

Što osjećate kad razmišljate o budućim izazovima?
“Woo-hoo”  i  ”Let’s go !” Nikad nije dosadno. Svaki dan je zanimljiv i izazovan. Moje misli o budućnosti su jednostavno pozitivne, kako privatne, tako i poslovne.