Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais. Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom „Nothing to wear but Durié“, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi. U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu, gdje će zasigurno osvojiti brojne modne zaljubljenike.
Kampanja „Nothing to wear but Durié“ Šime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista. Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić skinuli su sve sa sebe i pred objektivom našeg cijenjenog modnog fotografa pokazali kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale. Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji. Osim originalnog printa i ručne izrade, odlikuju ih i visko kvalitetna stakla sa UV zaštitom 400.
Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila. Ediciju naočala Boulevard Beaumarchais krasi crno-bijeli uzorak koji svojim vijuganjem i eklektičnošću iz modela u model čini svaki primjerak naočala autentičnim. Bilo uz elegantnu ili casual kombinaciju, zasigurno će vas istaknuti iz mase. Ukratko rečeno, one su stylish, chic, retro i klasik u jednom.
Pored iskustva u različitim oblastima grafičkog i modnog dizajna, raznolikosti svog izraza i posvećenosti detaljima, Dushka Durie najveći izazov pronalazi u postizanju neočekivanih efekata uz pomoć printa i boja. Inspiraciju za svoju prvu kolekciju Durié naočala pronašla je u neo-pankerskom razdoblju chic osamdesetih, nošena na valu muzike čiji beatovi krase novovalski elektronski zvuk. Buka, moda, punk, osamdesete, Pollock i Keith Haring stvorili su ovu kolekciju pod budnim okom Dushke Durie. So, let’s dance with Durie!
Make up kampanje potpisuje Mihaela Dodić, a za kosu modela bio je zadužen Darijo Šuta za GT Salon. Durié naočale ekskluzivno se mogu pronaći u prodaji u concept store-u Hysteria u Teslinoj 9 u Zagrebu i u Arteriji u Vuškovićevoj 5 u Splitu.