Talent ili dobre navike – što je važnije za poslovni uspjeh?

by | 2 travnja, 2020

Svi imamo talente, no oni su samo početak. Razlog zbog kojeg su neki ljudi uspješniji od drugih su dobre navike. Nedavno istraživanje provedeno nad više od 1800 zaposlenika tvrtke za obuku menadžera pokazalo je da 46 posto ispitanih svoje karijere duguje dobrim navikama. Samo 24 posto ispitanih pripisalo je svoj uspjeh talent, a 22,5 posto odlukama koje su u pravom trenutku donijeli.

“Kada je u pitanju uspjeh, ništa ne može zamijeniti dobre navike”, kaže voditeljica studije Emily Gregory za portal Fast Company. “Nikakva sreća, talent, pamet ili dobre odluke ne mogu nadoknaditi vaše navike i rutinu”, naglašava.

“Kada razmišljamo o navikama, većina nas misli na fizičke navike, no neizmjeran utjecaj imaju mentalne navike – način razmišljanja, ali i svakodnevnog razgovora koji vodimo sami sa sobom. On ima ogroman utjecaj na naše rezultate i ono što možemo postići”, dodaje. Određene misli su bitnije od svih drugih. Usvojite ove četiri ukoliko želite napredovati u poslu:

  • Oklijevajte prije, no što kažete “ne”

Budite otvoreni za nove prilike jer vam one mogu omogućiti razvoj i napredak i zbog toga prije, nego što nešto odbijete, razmislite dvaput. To ne znači da morate reći “da”, ali puno puta ćemo automatski reći “ne” jer nas je strah pokušati nešto novo i izaći iz zone komfora. Ne reagirajte na prvu.

  • Vjerujte instinktu

Naučite slušati svoj instinkt, on najbolje zna što je dobro za vas, odnosno vi to najbolje znate, samo si trebate vjerovati. Ako vam se na neku informaciju ili ljude grči želudac, poslušajte ga. Ako, pak, osjećate naklonost prema nekome ili nečemu, također djelujte u skladu sa osjećajem.

  • Budite znatiželjni

Uspjeh je uvijek povezan s nečim što ste naučili, možda i davnih dana.  U tom trenutku niste shvaćali važnost određene informacije, no ona je kasnije doprinijela vašoj karijeri. Znatiželja je sjajna stvar. Širiti nam vidike i otvara prilike. Manifestira se na različite načine. Neki ljudi čitaju, dok drugi vole voditi razgovore, a treći odlaziti na različite radionice ili putovati. Ne ograničavajte se.

  • Najteže stvari rješavajte prve

Većina ljudi koja se smatra uspješnima slaže se u jednome – teže zadatke treba odraditi prve. Ako radite plan za dan, odmah ujutro napravite teži posao ili većinu posla, a ono lakše ostavite za drugi dio dana. Ujutro imate najviše energije, a i osjećaj da ste nešto  veliko maknuli s popisa dat će vam dodatni poticaj za dalje i podignuti raspoloženje.

IZVOR: RTL.HR