Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Bez obzira na to kojem taboru pripadate kada govorimo o tome da odjeća (ne) čini čovjeka, nitko ne može negirati činjenicu da nas drugi nerijetko doživljavaju kroz naš način odijevanja. A kolika je moć boje odjeće koju nosimo dokazalo je istraživanje koje je otkrilo da smo drugima ne samo najprivlačniji, nego da djelujemo i najpametnije i samouvjerenije u odjeći neke određene boje.
Velika anketa britanske online trgovine buytshirtsonline.co.uk u kojoj je sudjelovalo više od 1000 ispitanika tražila je odgovore na to kako boje povezujemo s određenim kvalitetama.
U svim pozitivnim kategorijama crna je osvojila prvo ili drugo mjesto, preciznije došlo se do zaključka da ljude koji nose crnu odjeću, i žene i muškarce, doživljavamo najprivlačnijima, najinteligentnijima i samouvjerenijima.
U kategoriji samouvjerenosti na drugom mjestu našla se crvena boja, ali i na prvom mjestu u kategoriji arogancije. Također, samo 12 posto ispitanika povezalo je crvenu s inteligencijom. Ljude koji nose žutu, narančastu i ružičastu odjeću pak doživljavamo najmanje inteligentnima.
No, crvena je ipak viceprvak u kategoriji privlačnosti, nalazi se odmah iza crne, dok je treća plava boja. Ljude koji nose smeđu odjeću pak smatramo najmanje privlačnima.
Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock