Categories Fitness

POSTIGNITE RAVAN TRBUH bez vježbanja

FOTO: GULIVER/THINKSTOCK

Ravan trbuh u ovo doba godine postaje muka svima koji nisu tijekom zime pazili na liniju, no, nasreću, postoje razni načini kako možete smanjiti trbuh, a ne uključuju naporno vježbanje. Naravno, uz dobar trening sve ide brže, bolje i kvalitetnije. No, dok se ne odlučite dići s kauča, učinite barem ovo za sebe. Tijelo će vam biti zahvalno.

Gadgeti – barem noću maknite od sebe pametni telefon i tablet. Svjetla iz elektroničkh uređaja loše utječu na vaš unutarnji sat, bazalni metabolizam i san. Malo sna – više kilograma

Hormoni – jedna od najčešćih stvari na koje se žale žene u menopauzi je napuhnuti trbuh i debljanje. Uzrok tome su hormonalne promjene. Ublažiti ih možete zdravom prehranom i vježbanjem

Izbacite gazirana i alkoholna pića – izbjegavajte ih u najširem mogućem luku

Izbacite pivo – pivski trbuh ne zove se bez razloga pivski. Alkohol uzrokuje množenje bakterija u vašim crijevima koje proizvode plinove i napuhuju vas, a uz to obiluje šećerom.

Izbacite šećer – šećer hrani bakterije u vašim crijevima i time uzrokuje stvaranje plinova.

Meditacija – stres uzrokuje nakupljanje sala oko struka. Meditirajte ili činite bilo što, što vas opušta, kako biste smanjili stres, a time i trbuh.

Popravite držanje – ovo je najbrži put do ravnog trbuha – bradu gore, ramena natrag i dolje, prsa van, trbuh unutra. Za dugoročno dobro držanje vježbajte jogu.

Prestanite pušiti – ljudi koji puše imaju više masnih naslaga oko struka. Ako vam rak nije dovoljan razlog za prestanak pušenja, možda “šlauf” pomogne.

Vlakna – hrana bogata vlaknima pravi je čudotvorac u misiji “ravan trbuh”. Osim što će vas dulje držati sitima, vlakna čiste crijeva i potiču probavu.

Voće – bobičasto voće, jabuke i naranče obiluju kvercetinom – prirodnim sastojkom koji uklanja nadutost.

Voda – najučinkovitiji način da smanjite trbuh je taj da pijete dovoljno tekućine. Pomoći će metabolizmu da pravilno radi i zaštititi vas od viška kalorija jer ćete se osjećati dulje siti.

Začini – koromač, đumbir, metvica dokazano smanjuju trbuh jer blagotvorno djeluju na probavu te hrana brže prolazi kroz crijeva – uklanjaju grčeve, nadutost i višak vode.

Zatvorite usta kad žvačete – osim što je ružno, ovakvim žvakanjem u želudac ulazi puno više zraka i uzrokuje nadutost trbuha.

Žvakaće gume – žvakanjem žvakaćih guma gutate previše zraka, koji će vas napuhnuti. Neke žvakaće potiču apetit, što znači i dodatni unos kalorija.

IZVOR: METRO-PORTAL.RTL.HR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu