Categories Fitness

DNEVNO TREBA VJEŽBATI samo pet minuta

FOTO: GULIVER/THINKSTOCK

Vježbanje treba svakoj osobi i jednostavno mora postati dnevna navika, no problem je u tome što ga većina doživljava kao nešto za što je potrebno dosta vremena i onda – preskaču, pa na kraju i odustanu.

No, griješe – znanstvenici sa Sveučilišta Utah kažu da čak i pet minuta rekreacije dnevno poboljšava zdravlje i kondiciju, pomaže nam da bolje spavamo i podiže nam energiju. Jednostavno, svaka minuta fizičkog napora se broji.

Studija objavljena u časopisu “Obesity” pokazala je da, kada govorimo o apetitu, jednak učinak na njega ima svakodnevno jednosatno vježbanje i ono petominutno.

Znanstvenici su pratili dvije skupine pretilih ispitanika koji su trebali skinuti kilograme. Jedna skupina vježbala je sat vremena dnevno, druga po pet minuta. I kod jednih i kod drugih se apetit smanjio, odnosno i kod jednih i kod drugih je u krvi izmjerena ista razina proteina koji kontrolira apetit.

Možda ste čuli za tzv. Tabata trening koji traje četiri minute, a sadrži vježbe visokog intenziteta i pauze od 10 sekundi. Pokazalo se da ova vrsta treninga ima izuzetne rezultate na kondiciju i snagu.

Evo kako da uvrstite petominutno vježbanje u svakodnevicu

  • ako gledate film, iskoristite TV reklame za vježbanje
  • vježbajte dok perete zube
  • hodajte umjesto da se vozite
  • idite stubama umjesto dizalom

Ili pustite ovaj video:

IZVOR: METRO-PORTAL.RTL.HR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pratite nas na Instagramu