U amfiteatru snimljena kampanja 11. Riječkih stepenica

SHARE

U romantičnom ambijentu amfiteatra u Matuljima snimljena je ovogodišnja kampanja projekta 11. Riječke stepenice. Ispred objektiva fotografa Josipa Čekade u ulozi modela našli su se riječki modeli Manuela Fabac i Danon Vrlić koji utjelovljuju ono što i sâm projekt predstavlja ovaj put prikazano kroz romantičnu priču mladog i uspješnog para kojima kultura odijevanja predstavlja imperativ te se moderna i elegantna odjeća nameće kao pravi izbor. Odabir mjesta snimanja kampanje, amfiteatar, stoljećima je mjesto odnosno simbol uživanja u raznim kulturnim, scenskim i drugim manifestacijama, a Riječke stepenice izvrsna su poveznica jer se i na njima predstavljaju razne vrste umjetnosti kroz proteklo desetljeće njihovog održavanja.

Ovaj modni event, koji svake godine krajem kolovoza pred kraj ljeta oduševi veliki broj posjetitelja, iščekuje se s velikim zanimanjem jer će kolekcije za jesen/zimu predstaviti brojni hrvatski dizajneri i modne kuće. Na programu je čak 16 modnih revija: Vesna Sposa, Di Caprio by Varteks, Boutique Rival, Jeordie’s, Biba vjenčanice, La Tramp, Ghetaldus Rijeka, Salon Marie, Showroom Antonela, My happy skirt, Adriana Rajčić design, Wedding City, Temaku, Eni Surijan, Hero4Heroes, a prilika je dana i mladim dizajnerima pa će kolekciju predstaviti i učenici Srednje trgovačke i tekstilne škole iz Rijeke.

Foto: Josip Čekada 
Styling: Di Caprio by Varteks / Biba vjenčanice / Ghetaldus Rijeka
Hair: Perman Experience
Make-up: Paola Peček

Pratite nas na Instagramu

NEMA KOMENTARA

Ostavi komentar