Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Kada se na jednom mjestu, u istoj prostoriji susretnu Iva Jerković, Nina Badrić, Kristina Bradač, Sarah i Suzy Josipović, Lana Klingor Mihić, Lea Mijatović i mnoge druge poznate dame iz javnog i društvenog života, neizbježne su teme o ljepoti, zdravlju, i novim modnim i životnim trendovima. Mjesto susreta bio je ugodni prostor frizerskog i kozmetičkog studija Larita, u kojem je organizirano predstavljanje Mikeda Active Collagena 5000, inovativnog anti-age napitka za pomlađivanje i očuvanje elastičnosti kože.
Mikeda Active Collagen 5000 tekući dodatak prehrani s kolagenom je svjetski trend u nutritivnom pristupu pomlađivanja kože. Ovaj napitak uz francuski kolagen Peptan sadrži i Beauty Shield Complex te kombinaciju vitamina i minerala nužno potrebnih za hidrataciju i regeneraciju kože. Prema rezultatima istraživanja nakon uporabe Mikeda Active Collagena 5000 koža je vidljivo restrukturirana već nakon 4 tjedna primjene, smanjuje vidljivost bora, povećava hidrataciju kože te poboljšava kvalitetu i strukturu kože. Upravo u to jučer su se mogle uvjeriti ove poznate dame, koje su imale priliku izmjeriti razinu kolagena u koži, a Mikeda Active Collagen 5000 ispunio je očekivanja svih žena koje su odlučile svojoj koži dati novu priliku te su s ovim proizvodom pronašli saveznika u svakodnevnoj borbi za zdravlje i sjaj svoje kože.
Iako upoznate s vodećim svjetskim i hrvatskim trendovima o brizi za zdravlje vlastite kože, gošće ovog ugodnog druženja sa zanimanjem su slušale informacije o Mikeda Active Collagenu 5000, njezinim svojstvima te njenom utjecaju na kožu. S posebnim zadovoljstvom su se osvrnule na malu bočicu i pakiranje samog proizvoda te činjenicu da svakodnevnom konzumacijom svojoj koži pružaju samo najbolje. Nema sumnje da će nakon ovog druženja Mikeda Active Collagen 5000 dobiti svoje nove klijentice i postati nezaobilazni dodatak prehrani koji će žene s veseljem nositi u svojim torbicama.