Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
U Martimexu je predstavljen novi ženski miris modne kuće Salvatore Ferragamo – “Signorina Ribelle”! U parfumeriji Martimex na Trgu bana Josipa Jelačića jučer je predstavljen novi ženski miris Salvatore Ferragamo – “Signorina Ribelle”.
Tko je Signorina Ribelle?
Mlada, ali odlučna, neustrašiva, neovisna, a opet romantična: Signorina Ribelle paradoks je ukorijenjen u stvarnom životu moderne žene, junakinja koja nadahnjuje najnoviju olfaktornu kompoziciju Salvatore Ferragama. Ona oslobađa svoju zaraznu pozitivnu energiju svijetu, pretvarajući obične trenutke u izvanredne uspomene koje će se podijeliti s pratiteljima njezinog životnog puta i sa zajednicom društvenih medija. Svoju snagu i samopouzdanje usmjerava kako bi podigla druge žene, dok njezina odlučnost i neovisan stav graciozno upotpunjuju njenu svježu karizmu, šarmantnu ženstvenost i talijanski stil.
Unutarnja super-moć Signorine Ribelle zarobljena je u neodoljivi miris koji podiže obične elemente s neočekivanim spajanjem nota. Otvaranjem voćne kombinacije mandarine i crvene kruške začinjene ružičastim paprom, miris “Signorina Ribelle” eksplozija je bijelih cvjetnih nota, uključujući Tiaré i cvijeće naranče, pomiješane s nježnom molekulom Ylang Ylanga, posebno dizajniranom za ovu esenciju. Ženstveno srce je suprotstavljeno elegantnoj drvenastoj bazi duboke sandalovine i svježeg mošusa, obogaćenoj neočekivanim gurmanskim notama talijanske vanilije i egzotičnim kokosovim mlijekom.
Miris dolazi u klasičnoj “Signorina” pravokutnoj staklenoj bočici, ovog puta u fuksija boji ukrašenoj odgovarajućom Grosgrain Vara mašnom. “Signorina Ribelle” za svaku prigodu: miris je dostupan u tri veličine -30-ml, 50-ml i 100-ml.
Signorina Ribelle 30-ml: 399,80 kn
Signorina Ribelle 50-ml: 579,80 kn
Signorina Ribelle 100-ml: 799,90 kn
U sinkronizaciji s konceptom Patchwork of Characters predstavljenog u modnim kolekcijama kuće, prva Signorina medijska kampanja koju je osmislio kreativni direktor Paul Andrew predstavlja niz talenata različitih generacija u međusobnoj razigranoj interakciji u tipičnom talijanskom načinu života. U režiji Gordona Von Steinera, američka manekenka Cara Taylor lice je “Signorine Ribelle”. Njoj se u kampanji pridružuju korejsko-američka manekenka i DJ Soo Joo Park i manekenka iz Dominikanske Republike Hiandra Martinez predstavljaju ostale mirise u liniji mirisa “Signorina” – “Signorina Eau de Parfum” i “Signorina Misteriosa”.
O “Signorina” kolekciji mirisa
Kolekcija je obogaćena sofisticiranim mirisima koji prikazuju više lica moderne Signorine i privlače širi spektar ženskih likova. Bez obzira osjećaju li se romantično, tajanstveno ili buntovno, Signorina mirisi će ojačati njihov pravi duh i osloboditi zavodljivu privlačnost njihove osobnosti. Kolekcija je oda ženskoj vezi, prijateljstvu između Ferragamo žena, koje u zajednici pronalaze svoju snagu i svakodnevnu dozu podrške i sreće. Ova posebna veza obilježena je ikonskom Ferragamo Vara mašnom koja krasi tri bočice, a svaka dolazi u jednobojnim nijansama, uključujući ružičastu, crnu i fuksiju. Kolekcija mirisa osmišljena je da ženama ne nudi ambicijske ideale, već da odražava njihov identitet i poštuje njihove razlike, što svaku Signorinu čini jedinstvenom i nezaustavljivom.