Jennifer Lopez ponovno u glavnoj ulozi brenda Guess

by | 27 veljače, 2020

Ovog proljeća Guess s ponosom predstavlja: glumicu, pjevačicu, plesačicu, poduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu – Jennifer Lopez kao glavno lice
brenda. Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil
života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini. “Kad god surađujem s više ljudi, pomislim koji lik mogu biti. Nadahnuće smo pronašli ovaj put u talijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sophiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to.” – Jennifer Lopez. Odabrane modele iz GUESS kolekcije proljeće/ljeto možete kupiti u Guess
Jeans i Guess Accessories Storeovima.