Influencerica čijoj se frizuri svi divimo napokon je lansirala liniju za stiliziranje kose
Ako ste, poput nas, godinama žudjeli za zanosnim loknama Matilde Djerf, imate sreće. Sada smo svi korak bliže njezinoj kosi jer je švedska poduze...
Nova sezona jesen/zima govori o veličini putovanja Liu Jo brenda koji pronalazi svoj savršen identitet u savjesnoj evoluciji. Ovo je priča o #Glamourizing oglašivačkom konceptu, odabranom prije godinu dana za nov početak vizije branda, priče koja se u novoj sezoni potpuno afirmira kao ultimativan stav brenda.
Liu Jo u novoj kolekciji jesen/zima 2019. ponovno naglašava ženstvenost i glamur kao ključne riječi sezone, pretočene originalnom izvedbom zvijezde neospornog statusa: Anne Ewers. Žena koja savršeno utjelovljuje brend Liu Jo fotografirana je u ovoj novoj epizodi uz opipljivu karizmu Mert&Marcusa, koji nju i brend znaju prikazati kao nitko drugi, treću sezonu zaredom. #Glamourizing predstavlja svjesnost i afirmaciju, kombinaciju vizualnog i sponu s kreativnim timom koji svoju energiju i viziju uvijek iznova obnavljaju.
Na setu ove sezone, Anna Ewers predstavlja dvostruku osobnost jedne te iste žene, zna kako izraziti “prirodni glam” koji ju čini jedinstvenom. Namjerna i neovisna dvostruka ženstvenost opisana je prirodnim elementima – zlaticom i orhidejom koji na fotografijama zauzimaju posebno mjesto. Raspored fotografija i cvijeća predstavljaju sklad i uravnoteženost u kojem kontrast lakoće i seksepilnosti majstorski stvaraju različita lica ženstvenosti, uz njihov zajednički nazivnik – glamur. Iza objektiva, ista zadivljujuća žena sada se pojavljuje u svojoj odlučnoj, šarmantnoj sofisticiranosti.