Zendaya je promijenila boju kose: Medeno plava joj savršeno pristaje
Zendaya ne prestaje oduševljavati svojim beauty izborima, pa je sada tako mnoge razoružala svojom novom bojom kose. Glumica je za premijeru filma “...
Umjetna inteligencija otvorila je novi svijet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti puno o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje krojene prema njihovom ukusu. Jedan od takvih primjera je Netflix, čije su preporuke filmova i serija jedan od načina poticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa. Prate i njihovo ponašanje pametni algoritmi grade bazu onoga što gledatelji žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim redateljima.
O prednostima, ali i izazovima uporabe umjetne inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govorit će Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic je vizionarski digitalni marketingaš s više od 20 godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa startupovima do vodećih svjetskih brandova.
Jedan je od globalnih predvodnika kada je riječ o primjeni umjetne inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja umjetne inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.
Umjetna inteligencija ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje. Jedan od primjera su chatbotovi, sve popularnija tema u svijetu digitalnog marketinga koji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između brenda i korisnika. Iako takva inovativna rješenja mogu značajno poboljšati naše živote, ovaj poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?
Prošle je godine Facebook morao ugasiti program umjetne inteligencije nakon što su dva bota razvili svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumijeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic se stoga zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje umjetne inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i povjerenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda, pokušat će odrediti granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smjeli prijeći.
Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. rujna na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.